Saturday, July 30, 2011

selamat datang ya bulan ramadhan


selamat datang bulan yang penuh dengan keberkatan..yang penuh dengan kemuliaan..semoga kita sentiasa melakukan kebaikan dan berlumba-lumba mengerjakan amal ibadat. tidak semestinya di bulan ini sahaja tetapi di bulan-bulan seterusnya...

saya sedih sekarang ni..mau menangis pun ada sebab masih berkesempatan untuk menunaikan posa insyaallah pada tahun ini selain mendapat tahu satu perkara yang betul2 menyentuh hati saya..tapi xpala, Allah tahu apa yang terbaik buat diri saya..saya tidak pernah berhenti berdoa sebenarnya..tidak pernah sama sekali berhenti berdoa..kerana saya tahu Allah pasti akan menunaikan doa saya tapi mungkin sekarang belum masa yang sesuai..diam saya adalah untuk memberikan waktu..moga bulan baik yang akan kita tempuhi ini akan memberikan keberkataan kepada kita semua..

dan percayala Allah mengetahui apa yang terbuku di hati kita...amin..insyaAllah...

jangan lupa tunaikan solat terawih..insyaAllah tahun ini saya akan berposa di tempat baru, solat terawih di tempat baru...semoga segala kesedihan saya akan hilang..amin..:)

No comments:

Post a Comment